• u. 100 m kaugusel ALICANTE keskusest
• u. 100 m kaugusel baaridest, restoranidest ja kauplustest
• u. 15 km kaugusel Alicante lennujaamast
• bussipeatus u. 50 m kaugusel hotellist
Postiguet:
• avalik, hotelli ees
• liivane, autasustatud "Sinise lipu" sertifikaadiga
• tasulised päikesevarjud ja lamamistoolid
• hotelli ametlik kategooria – 4 tärni
• moodustab ühtse kompleksi koos Spa Porta Maris by Melia ja The Level at Meliá Alicante hotellidega
• ehitatud 1973. aastal, täielikult renoveeritud 2020. aastal
• 645 tuba, 1 hoone, 6 korrust, liftid
• vastuvõtt on avatud ööpäevaringselt
• fuajee
• seif vastuvõtus
• restoran - buffet-hommikusöök, à la carte lõuna- ja õhtusöök
• 3 baari
• konverentsikeskus
• tasuta Wi-Fi
• lisatasu eest: toateenindus, lapsehoidja teenus (päringu alusel), parkimine, pesupesemis- ja triikimisteenus, jalgrattarent
ajavahemikul 8.01-1.04.2025 toimub hotellis 5. korruse tubade renoveerimine
Turismimaks: kohustuslik tasu, mis tuleb tasuda hotelli saabumisel - umbes 0,5- 2 eurot inimese kohta/päevas
Standard:
• kahene tuba ( max 2 in.)
• ca 26 m²
• konditsioneer
• vannituba (vann või dušš, WC, föön)
• WiFi
• satelliittelevisioon
• telefon
• seif
• rõdu
• lisatasu: minibaar
Premium:
• kahene tuba ( max 3 in.)
• ca 26 m²
• standard toa varustus
• toad on ühendatud uksega (max. 7 inimest)
• lisatasu: minibaar
• basseinid
• basseinide juures tasuta päikesevarjud ja lamamistoolid
• miniklubi (5-12 aastat, avatud juulist augustini)
• animatsioon lastele (juulist augustini) br />
• www.melia.com
• tegemist on ITAKA SMART pakettreisiteenustega
• kehtivad ITAKA SMART eritingimused, millega saab tutvuda Pakettreisilepingu tingimused | ITAKA
• ITAKA Smart sihtkohtades ei ole reisikorraldaja esindajat, kuid ITAKA klienditugi, kes teenindab eesti keeles, on valmis teid aitama 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas. Abitelefon +372 5484 0544
• Sihtriigi lennujaamas võtab teid vastu juht (ITAKA partner), kes viib teid hotelli, kus te veedate oma puhkuse. Võimalikud transpordivahendid: buss, liinibuss, auto. Transfeeri ooteaeg on kuni 1 tund. Transfeeri ajal võib olla kuni 5 hotellipeatust. Hotelli saabumisel, bussijuht ütleb teile hotelli nime ja aitab teil pagasi maha laadida. Teavet hotelli ja lennujaama transfeeri kohta saate ITAKA esindajalt päev enne väljumist oma reisidokumendis olevale e-posti aadressile.
Pakkumises toodud söögiajad ja hotelli infrastruktuuri erinevate osade toimimine võivad hooajalisuse, ilmastikuolude, külaliste soovide või kõrgema jõu tõttu pisut muutuda, mille üle hotell ei pruugi alati kontrolli omada.
Pakkumise kood: AMTSES2TAO
• u. 100 m kaugusel ALICANTE keskusest
• u. 100 m kaugusel baaridest, restoranidest ja kauplustest
• u. 15 km kaugusel Alicante lennujaamast
• bussipeatus u. 50 m kaugusel hotellist
Postiguet:
• avalik, hotelli ees
• liivane, autasustatud "Sinise lipu" sertifikaadiga
• tasulised päikesevarjud ja lamamistoolid
• hotelli ametlik kategooria – 4 tärni
• moodustab ühtse kompleksi koos Spa Porta Maris by Melia ja The Level at Meliá Alicante hotellidega
• ehitatud 1973. aastal, täielikult renoveeritud 2020. aastal
• 645 tuba, 1 hoone, 6 korrust, liftid
• vastuvõtt on avatud ööpäevaringselt
• fuajee
• seif vastuvõtus
• restoran - buffet-hommikusöök, à la carte lõuna- ja õhtusöök
• 3 baari
• konverentsikeskus
• tasuta Wi-Fi
• lisatasu eest: toateenindus, lapsehoidja teenus (päringu alusel), parkimine, pesupesemis- ja triikimisteenus, jalgrattarent
ajavahemikul 8.01-1.04.2025 toimub hotellis 5. korruse tubade renoveerimine
Turismimaks: kohustuslik tasu, mis tuleb tasuda hotelli saabumisel - umbes 0,5- 2 eurot inimese kohta/päevas
Standard:
• kahene tuba ( max 2 in.)
• ca 26 m²
• konditsioneer
• vannituba (vann või dušš, WC, föön)
• WiFi
• satelliittelevisioon
• telefon
• seif
• rõdu
• lisatasu: minibaar
Premium:
• kahene tuba ( max 3 in.)
• ca 26 m²
• standard toa varustus
• toad on ühendatud uksega (max. 7 inimest)
• lisatasu: minibaar
• basseinid
• basseinide juures tasuta päikesevarjud ja lamamistoolid
• miniklubi (5-12 aastat, avatud juulist augustini)
• animatsioon lastele (juulist augustini) br />
• www.melia.com
• tegemist on ITAKA SMART pakettreisiteenustega
• kehtivad ITAKA SMART eritingimused, millega saab tutvuda Pakettreisilepingu tingimused | ITAKA
• ITAKA Smart sihtkohtades ei ole reisikorraldaja esindajat, kuid ITAKA klienditugi, kes teenindab eesti keeles, on valmis teid aitama 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas. Abitelefon +372 5484 0544
• Sihtriigi lennujaamas võtab teid vastu juht (ITAKA partner), kes viib teid hotelli, kus te veedate oma puhkuse. Võimalikud transpordivahendid: buss, liinibuss, auto. Transfeeri ooteaeg on kuni 1 tund. Transfeeri ajal võib olla kuni 5 hotellipeatust. Hotelli saabumisel, bussijuht ütleb teile hotelli nime ja aitab teil pagasi maha laadida. Teavet hotelli ja lennujaama transfeeri kohta saate ITAKA esindajalt päev enne väljumist oma reisidokumendis olevale e-posti aadressile.
Pakkumises toodud söögiajad ja hotelli infrastruktuuri erinevate osade toimimine võivad hooajalisuse, ilmastikuolude, külaliste soovide või kõrgema jõu tõttu pisut muutuda, mille üle hotell ei pruugi alati kontrolli omada.
Pakkumise kood: AMTSES2TAO