phone mobile heart Kelionių organizatorius ITAKA Kelionių organizatorius ITAKA Flag of Belarus airplane
>ITAKA Latvija>

KKK (FAQ)

KKK (FAQ)

Jah, kõik kodulehel olevad hinnad on pakettreiside hinnad ja sisaldavad võimalikke allahindlusi.

Reisipaketi (lend ja majutus) ostnud reisijatel on grupitransfeer hinna sees mõlemas suunas : saabumisel lennujaamast hotelli ja lahkumispäeval hotellist lennujaama.

Enamikes hotellides on vastuvõtt avatud ööpäevaringselt. Hotelli sisseregistreerimine toimub tavaliselt alates kl 15.00 ja väljaregistreerimine kl 10.00. Hotellitoast tuleb koos pagasiga lahkuda ja end väljaregistreerida enne nimetatud kellaaega, olenemata lahkumisajast. Tuba tuleb samal ajal vabastada ka siis, kui äralend on öösel. Saabumisel kuni toa kättesaamiseni või peale hotellist väljaregistreerimist saab pagasi anda hoiuruumi või paigutada selleks ettenähtud kohta. Hotelli külalised saavad kasutama hakata “kõik hinnas” teenust pärast hotelli sisseregistreerimist, kui esimene hotellipäev on juba alanud. Toitlustamise ja muude teenuste osutamine lõpeb hotellist väljaregistreerimise hetkel, kuid mitte hiljem kui kl 10.00, mil lõpeb viimane hotellipäev. Varajane hotelli sisseregistreerimine (early check-in) või hiline väljaregistreerimine (late check-out) on võimalik vabade tubade olemasolul ning lisatasu eest ( maksmine toimub kohapeal).

Väljaregistreerimise päeval tuleb tuba vabastada hiljemalt 10.00-12.00. Peale toa ära andmist saab pagasi paigutada pagasiruumi ning kuni transfeerini on võimalik aega edasi veeta hotelli territooriumil. Hotelli administratsioon või ITAKA esindajad teavitavad teile täpse kellaaja, lennujaama transfeeri saabumisest. Toa pikendamine või hiline väljaregistreerimine on võimalik ainult vabade tubade olemasolul ning lisatasu eest. Peale ruumi vabastamist on võimalik jätta pagas pagasiruumi või selleks ettenähtud ruumi.

Itaka kodulehel märgitud päevad sisaldavad kogu ekskursiooni/reisi kestust. Reisi algus arvestatakse päevast ja hetkest millal reisija saabub lennujaama (2 tundi enne plaanitud väljumisaega) ja lõpeb siis, kui reisija naaseb tagasi riiki ja väljub lennukist.

Reisi on võimalik broneerida Itaka kodulehelt, müügiesinduses või reisivahendaja kaudu.

1) Lennule registreerimine lennujaamas algab üldjuhul 2 tundi enne väljalendu. Registreerimislaual tuleb esiatada isikutõendav dokument ( pass ), reisidokument ( voucher, pilet ). Peale registreerimist ja pagasi äraandmist Teile väljastatakse pardakaart kus on kirjas värava ja Teie istekoha number.
2) Turvakontroll. Reisijatel kontrollitakse pardakaartide ja isikutõendava dokumentide olemasolu. Julgestuskontrolli liini juurde jõudes tuleb võta käsipagasist välja vedelike plastkott ja suured (elektroonika)seadmed, näiteks sülearvuti, video- ja fotokaamera ning föön. Asetada need liinil ühte kasti ja ülejäänud käsipagas teise kasti (vajaduse korral mitmesse kasti). Peale turvakontrolli läbimist suunatakse reisijad väljuvate lendude ootesaali.
3) Pardale minek. Kohe pärast turvakontrolli on mõistlik kohe teha selgeks, millisest väravast toimub pardaleminek. Värava number on kirjas pardakaardi peal ja väravate numbreid saab näha lennujaama infoekraanidelt. Pardaleminek algab enamasti 20-40 minutit enne lennu väljumist. Soovitame jälgida millal kuvatakse värava juurde pandud ekraanile BOARDING. Üldjuhul antakse pardalemineku algusest kõlaritest ka märku. Pardalemineku ajaks peab esitama reisidokumendi ja pardakaardi.
Soovitame alati saabuda lennujaama aegsasti, et rahulikult lennule registreerida, läbida julgestuskontroll ja jõuda kiirustamata oma väljalennu väravasse.

Peale kogumakse teostamist väljastatakse Teile kõik vajalikud dokumendid - voucher ja lennupiletid.

Teave selle kohta, kus toimub registreerimine teie lennule kuvatakse lennujaama infotabloodel. Peale pardakaartide saamist tuleb suunduda turva- ja passikontrolli.

Lennujaamas palume olla vähemalt 2 tundi enne väljalendu, et saaksite rahulikult lennule registreerida, läbida julgestuskontroll ning jõuda kiirustamata oma väljalennu väravasse.

Hetkel ei ole võimalik lennukis kohti broneerida.

Jah, lennuajad võivad muutuda, palume kontrollida väljalennuaega 24h enne planeeritud väljumisaega. Palun võtke ühendust oma reisikonsultandiga või helistage Reisikorraldajale.

Spordivarustuse, veespordivarustuse, suusavarustuse, muusikariistade, lemmikloomade jne kaasavõtmine on lubatud ainult Reisikorraldaja nõusolekul. Eripagasi veo suhtes kehtivad erireeglid ja selle vedamise eest tuleb tasuda eraldi. Lemmikloomaga reisi planeerides tuleb ka veenduda, et teie valitud hotellis on lemmikloomad lubatud.

Raseduse ajal võib reisida eeldusel, et tulevase ema tervis on hea ja rasedusel ei ole esinenud komplikatsioone. Kõige ohutum aeg lennukiga reisimiseks on II trimester (14-27 nädalat), kuid paljud lennufirmad lubavad reisida kuni 36. rasedusnädalani. Lennuvedajate eeskirjad rasedatele on erinevad ning täpseid nõudeid lennule pääsemiseks tuleb täpsustada Reisikorraldajalt või reisibüroo poolt enne reisiteenuse ostmist. Soovitame enne lendamist külastada oma arsti, kes saab anda oma nõusoleku lendamiseks ja vajadusel väljastada ka tervisetõendi kus on toodud raseduse kestus.

Kui reisi ajal Teil tekib pretensioon osutatavate teenuste osas, siis tuleb pöörduda kohapeal Reisikorraldaja esindaja poole ja teavitada teda viivitamatult tekkinud mittevastavusest. Üldjuhul on mittevastavust lihtsam parandada kohapeal kus reisiesindaja aitab Teid sihtkohas saadud majutuse ja muude teenustega seotud probleeme kiiremini lahendada. Juhul, kui olete reisi ajal pöördunud probleemi lahendamiseks reisiesindaja poole, kuid probleem lahendust ei leidnud, palume Teid peale reisilt naasmist viivitamata saata kirjalik pretensioon reisikorraldajale aadressile [email protected] või esitada oma reisibüroole. Reisikorraldaja vastab pretensioonile 15 kalendripäeva jooksul pretensiooni saamise päevast. Erimeelsused püütakse lahendada eelkõige reisikorraldaja ja reisija vaheliste läbirääkimiste teel. Kui erimeelsust ei õnnestu lahendada läbirääkimiste teel, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse aadressil Endla 10a, Tallinn 10142; e-post [email protected]. Läti Tarbijakaitse (PTAC) - Brīvības iela, 55, LV-1010, Riia, [email protected], www.ptac.gov.lv

Kui soovite teha muudatuse või tühistada broneering, palun võtke ühendust oma reisikonsultandiga või kirjutage e-posti aadressile [email protected]

Reisihinnad võivad muutuda peamiselt erinevate kampaaniate ja allahindluste tõttu. Broneeritud reisi hind võib muutuda ainult vastavalt valuutakursside, transpordikulude või lennujaama jms muutustele.




arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter